fredag 6 september 2013

THEOULE-SUR-MER


Skolan och vardagen må visserligen ha dragit igång igen. Men vad gäller vädret så är det fortfarande full sommar hos oss och även mentalt så försöker jag stanna kvar i sommarlovskänslan så länge som möjligt. Och vad passar inte bättre då än att gå igenom alla sommarens bilder?!

När vi hade besök av min syster och hennes familj för några veckor sen så åkte vi en dag till Théoule-sur-Mer som ligger en bit bortom Cannes där vi åt lunch och badade. En härlig dag i en fin liten pärla!





































6 kommentarer:

Channal sa...

Jag verkligen älskar den Franska Rivieran! Som tonåring var jag värsta frankofil som sa att jag skulle flytta till Frankrike =) Jag får följa med dig istället genom dina underbara bilder.

Rivieran är som ett pärlband med vackra små idyller...

KRAM Anna

Martina sa...

Channal-
Ja det finns verkligen manga underbart vackra platser här nere!
Kul att du tycker om bilderna och du är sa välkommen att följa med!
Stora kramar

Sis sa...

Var en underbar dag!!! Var en sådan härlig vecka (förutom att vart lite sjuka då) men allt annat... underbart! Här badar folk fortfarande men Alva och jag är ju sjuka igen så vi får titta genom fönstret på alla som är ute och njuter av denna fantastiska septembermånad! Kram

Martina sa...

Sis-
Ja vi hade manga härliga dagar tillsammans!
Kramar

Liz sa...

Vilka harliga foton fran en underbar dag!! Njuter!!

Stor kram

Martina sa...

Liz-
Ja, det var en jättemysig dag! Det är tur att man far besök lite da och da sa att man själv tar sig tiden att aka runt till alla olika vackra platser som finns här pa Rivieran.
Kramar