fredag 10 januari 2014

I VÄNTAN PÅ

Trots att jag letar efter en bra kalender att använda i iPhonen, som ett komplement, så är jag inte beredd att ge upp den gamla hederliga papperskalendern på långa vägar. Jag vill kunna skriva, kladda, bläddra och ha en bra översikt. Och lägga in lappar, små kort och allt möjligt smått och gott. Och kunna spara den. För att titta tillbaka. Som minne. Lite som en dagbok.


I väntan på min nya kalender som jag har beställt så använder jag mig av ett vanligt anteckningsblock (och 187 lösa papperslappar) för min dags- och veckoplanering. Inte helt optimalt. Mer smått kaotiskt.

Nya kalender, skynda dig hit! 
Note to self: skaffa nästa års kalender i goood tid innan det gamla året är slut.

4 kommentarer:

Annika sa...

Jag skulle inte vilja vara utan mina dagböcker för aldrig det.
Jag går tillbaka och tittar i dem med jämna mellanrum. Perfekt att ha då man undrar över ngt.
Jag gör fotokalendrar varje år. HAR inte gjort årets ÄN. SKANDAL!!
Det får bli helgens uppgift.
Kramar!!

Martina sa...

Annika-
Precis! En kalender i telefonen kan aldrig bli samma sak.
Fotokalender gör jag ocksa varje ar. Perfekt som present till mormor, farmor... om inte annat!
Kramar

Sis sa...

Nästa år är du här över julen då fixar du den då :) Nu kan du fixa den i februari om jag inte åker dit innan och hittar den, och sen skickar dig den! Puss C

Martina sa...

Sis-
Jag har beställt en annan. Kan ju inte vara utan kalender tills i slutet av februari.
Kram