onsdag 1 januari 2014

GOTT NYTT ÅR 2014!



Ett riktigt Gott Nytt År 2014!

Må detta år bli ett fantastiskt år med bästa hälsan, mycket kärlek, lycka, klarhet och frid i själen! Och kanske en och annan överraskning?!

Tänker och saknar än en gång mina nära och kära, som tyvärr inte är så nära som jag hade kunnat önska, extra mycket en dag som denna. Vissa av er har redan skålat in det nya året för länge sen och andra har flera timmar kvar innan det är dags. Men oavsett det geografiska avståndet så finns ni alla nära i mitt hjärta.

5 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Detsamma till dig Martina!!

Gott Nytt År!!

KRAM
Lotta

Marina sa...

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

Sis sa...

Gott Nytt År finaste syster! Ja 2014 får gärna bli ett underbart år men som du skrev mycket kärlek och bra hälsa! Och i april en trevlig resa :) Kram kram C.

Liz sa...

Alskade vannen!
Ma allt det dar sla in, onskar dig verkligen allt detta, och lustigt nog nastan precis det som jag skrev pa min blog alldeles nyss!

Hoppas att ni hade en underbar kvall och att ni fick skala in det nya aret pa basta vis!

Stora kramar <3

Martina sa...

Lotta-
Riktigt gott nytt ar till dig ocksa!
Stora kramar

Marina-
Tack detsamma!
Kramar

Sis-
Detsamma fina. Ja vi har redan en hel del trevligt att se fram emot detta ar!
Stora kramar

Liz-
Finaste vännen, jag önskar dig detsamma. Det vet du.
Inte första gangen vi har samma tankar och önskningar...
Vi maste höras!
Massor med kramar