tisdag 31 december 2013

2013... SUMMERING OCH MINNEN



Årssummering. Jag hade verkligen tänkt göra en sån.

Men liksom hela det här året så har tiden de senaste dagarna bara rusat iväg. Alldeles för fort.

Så någon summering hanns aldrig med.

Speciellt inte med tanke på hur enormt mycket det här året har innehållt. Resor, upplevelser, möten, känslor, kärlek, ups-and-downs, funderingar, motgångar, glädje, sorg, milstolpar... Det är inte en burk som skulle behövas för att förvara alla mina minnen från det här året utan ett helt skafferi.

Men nu är det bara några timmar kvar på 2013 och jag har varken någon summering, några burkar eller något skafferi för alla mina minnen. Men det spelar ingen roll, för alla mina finaste och mest värdefulla minnen från det här året finns graverade i mitt hjärta för alltid. Och det finns ingen eller ingenting som kan ta dem ifrån mig. Någonsin.

(A bittersweet) Goodbye 2013.

Nu blickar vi framåt mot ett nytt år. Nya möjligheter... Nya minnen...

4 kommentarer:

Channal sa...

Har varit roligt att följa dig 2013 Martina!!

Önskar dig Ett Fantastiskt 2014!
KRAMAR Anna

Charlie sa ... sa...

Gott Nytt År finaste! Så glad att vi hittat varandra här! Du är underbar.

Stor kram <3
Lotta

Annika sa...

Det är så roligt att ha hittat dig i cybern!
Varje dag klickar jag mig in här! OCH varje dag är det lika kul att se vad du skriver och visar.
HOPPAS att vi kan ses IRL.
Kramar från mig som önskar dig ett Gott Nytt År!!!

Martina sa...

Channal-
Jag hoppas att du fortsätter även nästa år!
Önskar dig ett riktigt gott nytt år!!!
Massor med kramar

Lotta-
Detsamma finaste Lotta!
Önskar dig det bästa 2014!!
Massor med kramar

Annika-
Jag kan bara säga detsamma!!
Hoppas verkligen att vi kan ses IRL, vem vet, kanske kan det bli under 2014!!
Önskar dig ett riktigt gott nytt år!!
Massor med kramar