tisdag 10 december 2013

TSUNAMI

Som ni kanske vet vid det här laget nu så är jag en riktig sucker för lugna, sorgliga, vackra, romantiska låtar. Jag skulle kunna göra en oändlig lista med sådana låtar som jag älskar.

Men faktiskt så lyssar jag på mycket annan musik också. Operapop, hip-hop, pop, r'n'b, house, rap... Believe it or not. Men allt detta finns i min ipod.

Och när jag tränar, speciellt löpträning, ja då är det bara dunka dunk som gäller. Just nu i min träningslista hittar man den här låten:

Dvbbs & Borgeous - Tsunami

Vansinnigt trist video, men väldigt effektiv musik när man svettas i träningskläderna.

4 kommentarer:

Desiree sa...

Den här är skön att löpträna till. Håller helt med dig om att det måste vara rätt beat på låtarna då man tränar.
Kram!

Martina sa...

Desiree-
Ja jag skulle aldrig kunna springa utan musik. Sa trakigt och sa mycket jobbigare.
Kramar

Channal sa...

Känner pulsen... gillar't! Jag älskar techno house när jag tränar!

KRAM Anna

Martina sa...

Channal-
Visst är det en perfekt träningslat?!
Kramar