lördag 14 december 2013

BREATHE IN, BREATHE OUT

Ännu en dag som snart är till ända och då man undrar vart tiden tog vägen.

Lite fixa och trixa hemma, BodyBalance (Man vet att den är riktigt bra när man somnar på relaxationen. Eller så är man väldigt trött.), ärenden, hämta upp Bianca som sovit hos en kompis, jaga dammråttorna, hann precis ur duschen innan Biancas mattelärare kom...

Hann inte bocka av allt på listan, men vem bryr sig om hundra år? Prioriterade i stället lite egentid med Emma medan vi tog en skön promenad i solen. Okej, jag fick muta henne med att vi skulle gå och köpa lördagsgodis, hehe.

Men skönt, och vackert, var det. Breathe in, breathe out. Trots den totala avsaknaden av julstämning.











7 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Vackra rivieran! Skulle gärna vilja uppleva den här tiden på året.

Nu skickar jag snöiga kramar till dig! Snö har kommit hela dagen idag och det är svårt att inte komma i julstämning. Min förkylning är tyvärr inte bättre men det är mysigt med varm soppa och tända ljus! Ska snart lägga mig i soffan under filten och se film.

KRAM och hoppas du får lite julfeeling snart!

Lotta

Martina sa...

Lotta-
Ja det är tur att det är så vackert på Rivieran, så att det liksom kompenserar det där med icke-julfeelingen!

Hoppas att du fick en mysig dag trots förkylningen och att du snart kryar på dig!
Kramar

Marina sa...

Precis just nu är det inte så mycket julstämning här heller...

Channal sa...

Vackra decemberbilder... ljuset är varmt... andas in andas ut... phuu! Snart har vi landat Martina! Snart är julen här och vi får vara med dem vi tycker om!

KRAM!! Anna

Martina sa...

Marina-
Men är inte ni i Sverige nu?! Ingen snö?!
Kramar

Channal-
Jag bade saknar snön och vintern och den "riktiga" julstämningen samtidigt som jag älskar det fina och varma vädret här. Can't have both I guess.
Kramar

Saltistjejen sa...

Låter som du har det ugefär som jag just nu.Tusen saker att göra och att ha i huvudet. Ingen tid för så mycket annat. MEN det var bra att du prioriterade egentid med Emma tycke jag. Sådant är alltid viktigast. :-)
Hoppas det lugnar ner sig lite i veckan för dig.
Kram!

Martina sa...

Saltistjejen-
Jo sa är det. Den där dagen när man inte har nagot att göra lär aldrig komma sa ibland maste man skjuta alla masten at sidan och ta sig tiden för mysiga och roliga saker.
Hoppas att du ocksa far det lite lugnare över jul och nyar!
Kramar