torsdag 26 december 2013

INTE HELT NORMALT

Efter att ha slöat precis hela dagen så vaknade vi helt otippat till liv på eftermiddagen. Kanske var det solen som tittade fram som gjorde att vi piggnade till?!




Bianca åkte iväg på bio tillsammans med några kompisar och jag och Emma åkte till leksaksaffären för att köpa leksaker. Antagligen inte helt normalt att handla en massa leksaker redan på Annandagen...

Vi var ganska ensamna i affären kan ju tilläggas. Men antingen så kom tomten med alldeles för få saker eller så var det för att de sakerna han kom med var så bra så att de redan var färdigpysslade idag?!


Och säkert så var det precis lika onormalt som att handla leksaker den 26 december att köpa middag på McDonalds drive-in en Annandag. Men vem bryr sig om normalt?! Jag hade en väldigt lycklig dotter i alla fall.

Lite senare på kvällen åkte jag och hämtade upp Bianca och hennes kompisar som inte var mycket bättre dom. Efter bion hade de också ätit hamburgare till middag.

Nu har vi en kompis på sleepover här hemma så det lär väl fnittras in på halva natten, men bara jag får lite mer än 5 timmars sömn i natt så är jag nöjd.

2 kommentarer:

Sahra sa...

Shoppade åxå igår och idag ska vi fylla på mollys pysseljulklapp för den var superkul. Men donken? Hm. Nej.
Men du. Nu vill jag ha din hjälp. Romantisk weekend någonstans i Europa till våren. Nice? Paris? Barcelona? Venedig? Behöver inte vara något klassiskt ställe. Kan vara ett supermysigt ställe på bra avstånd från tex nice. Vi kan hyra bil men es det är en weekend typ får det inte vara för långt bort.
Hotelltips mottages gärna.
Har du kvar min mail? Skriv inte som kommentar hos mig är du snäll. I will explain later.
Kram

Martina sa...

Sahra-
Ja det var väl ungefär det vi gjorde ocksa, fyllde pa med superkul pyssel som redan hade tagit slut.
Och McDo, ja eftersom Bianca skulle äta där med sina kompisar efter bion sa ville ju naturligtvis Emma ocksa ha det.
Later underbart med en romantisk weekend! Jag funderar lite och mailar dig.
Kramar