lördag 21 december 2013

JULDEKORATIONER

Nu är det bara juldukningen som saknas men annars så är alla juldekorationerna på plats.

Ja nu har jag ju inte överdrivet mycket juldekorationer här hemma. Inte alls. Av den enkla anledningen att jag inte har någonstans att ha en massa dekorationer. Inga byråer eller hyllor och inte ett endaste fönsterbläck finns det här. Så då blir man helt enkelt illa tvungen att begränsa sig.


Jag hade ju visserligen kunnat hänga upp en mistel i någon dörröppning, men jag skippade det. Min kära belle-maman och käraste beau-frère (visst är det mycket finare ord än svärmor och svåger?) kommer ju hit i jul så det kan ju bli lite stökigt om det hänger en mistel här då.

2 kommentarer:

Channal sa...

Det är fint med det lilla... en mistel skulle jag vilja ha! Mysigt med pusskalas, häng upp en vetja!

KRAMAR Anna

Martina sa...

Channal-
Haha...!! Tror jag haller mig till det lilla.
Kramar