söndag 24 maj 2009

TACK TILL ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG


Nu har jag bloggat i över en manad och jag maste säga att jag tycker att det är riktigt kul. Ofta under dagarna sa tänker jag: "vad ska jag skriva om i kväll da, idag har jag nog ingenting att berätta om". Men sa när jag sitter här framför datorn sa bara poppar det ut en massa saker som jag skriver ner. Sa det är definitivt inte sa att jag funderar länge och väl om det jag skriver om och att det finns en massa (bak)tankar pa allt det jag skriver. Syfet är inte att skriva ett litterärt mästerverk eller intellektuella texter.

Det är jag, min familj och alla runt om kring mig här och nu. Händelser, tankar och stämningar, ja som sagt, allt det som flyger genom huvudet när jag sitter här framför datorn.

Ibland blir det kanske bra, ibland kanske mindre bra. Du far ta det för vad det är.

Och jag ber om ursäkt för alla de eventuella stavfel och andra konstiga fel som jag säkert gör titt som tätt. Jag hinner inte alltid läsa igenom allting och som 14 ar som utlandssvensk maste jag erkänna att man ibland kanske far en konstig ordföljd eller andra grammatiska fel. Sorry.

Sen var det det här med bilderna och layouten... den blir jag fortfarande inte riktigt klok pa. Varför heter det förhandsgranskning om det inte visar precis sa som det blir när man publicerar inlägget?! Otroligt korkat!

Den dag, da man har mycket tid över, typ sisadär 2045, sa ska jag försöka ta reda pa hur allt det här verkligen fungerar och försöka lära mig hur man ska ga tillväga för att fa den layouten jag verkligen vill ha. Men tills dess, sa far ni som sagt; ta det som det är.

Sist men inte minst, sa vill jag tacka alla er (tror jag att jag är pa Oscarsgalan eller?!) som läser min blogg och alla ni som lämnar gulliga kommentarer. Det är superkul att läsa och väldigt uppmuntrande! Jag kommer aldrig tycka att det blir för mycket eller för tjatigt, sa fortsätt!

Inga kommentarer: