måndag 25 maj 2009

VART TOG TIDEN VÄGEN?

Idag har jag gjort allting utom det som jag hade tänkt och borde ha gjort! Jag hann helt enkelt inte, för jag fastnade med sa mycket annat sa det blev ingen tid över till det som jag borde ha gjort, det vill säga fixa med alla papper som ska skaffas och fyllas i sa att barnen far äta i skolmatsalen även nästa ar.

Här i Frankrike finns det nämligen inte plats för alla barnen i matsalen sa vissa maste (och vissa vill) äta lunchen hemma. Men jag föredrar utan tvekan att barnen äter i matsalen för annars maste jag ju köra fram och tillbaka till skolan fyra ganger om dagen! Och det kan man ju göra om man inte har annat för sig om dagarna, men som sagt, dagen da jag gar och funderar vad jag ska sysselsätta mig med har inte kommit ännu. Sa det är nog bäst att jag försöker ta tag i alla papper som behövs i kväll!

Men först ska jag laga lite middag, ikväll blir det nog lite italienskt; penne med gorgonzolasas.

Tjejerna malar fönsterdekorationer! Jippi! Det är sadana där presenter som mamma blir jätteglad för när barnen far, not!



Jag ser bara glad ut.

Inga kommentarer: