torsdag 7 maj 2009

VAD BLIR DET FÖR MAT?

Jag och tjejerna kom hem lite sent fran skolan för pa hemvägen akte vi förbi bageriet och köpte tva färska baguetter, jag stannade ocksa till och köpte en "Euromillion" (europeiskt lotto) för till dragningen i morgon kväll ligger det 122 miljoner euro i potten!! Man kan ju alltid drömma....

Nu sitter jag här och velar om vad jag ska laga för middag i kväll. Har inga och tusen idéer pa samma gang, vill allt och ingenting, kollar efter tips pa internet, snabbt och onyttigt eller nyttigt men jobbigt att laga..... Jag börjar bli hungrig!!! Just nu är jag inne i en "hungrig" period da det känns som om jag är hungrig hela tiden och framför allt sugen pa allt som är onyttigt. Jag vet inte, kan inte komma pa nagot eller ta tag i saken och bestämma mig.

Hjälp mig!! Vad lagar du för mat ikväll?

Vilka i-landsproblem man kan ha. Det är ju lite hemskt egentligen.

1 kommentar:

Anonymous sa...

Jag köpte take away Thai igår med nudlar och tiger räkor.... MUMS!!
//C.